خطا در بارگذاری تصویر
امیل پاگلیارولو (Emil Pagliarulo)، مدیر طراحی استودیوی بتسدا، در مصاحبهای جدید درباره تجربیات این استودیو در فاصله زمانی طولانی میان عرضه Fallout 4 و Starfield صحبت کرده است. او مهمترین درسی که تیم سازنده در این سالها آموخته را اینگونه بیان کرد: «هیچ تعریف واحد و مشخصی برای یک بازی نقشآفرینی وجود ندارد.» پاگلیارولو توضیح […]
The post درس بزرگ بتسدا پس از Starfield و Fallout: تعریف واحدی برای ژانر RPG وجود ندارد first appeared on گیمفا: اخبار، نقد و بررسی بازی، سینما، فیلم و سریال.